همکاری شرکت سپنتا با شهرداری بندر انزلی

راه اندازی و بهره برداری سامانه 137 سپنتا در شهرداری بندر انزلی

بندرانزلی یکی از مهمترین شهرهای گردشگری، از مراکز مهم اقتصادی و یکی از قطبهای ورزشی در ایران است. این شهر دارای اولین و بزرگترین بندر ایران در سواحل جنوبی دریای خزر (کاسپین) است و در استان گیلان واقع شده است. شهر انزلی پس از مرکز استان (رشت) یکی از متراکم ترین شهرهای ایران از لحاظ تراکم جمعیت محسوب میشود.
از این رو شهرداری انزلی از ارگان مهم و اصلی بندر انزلی به شمار می آید که وظیفه اش بر طبق اصل تمركز اداری و به منظور ادارۀ امور محلی از قبیل عمران و آبادی، بهداشت شهر و رفاه ساكنان آن شهر بوده است . از این رو احترام به درخواست ارباب رجوع و رفع خواسته هایش در صدر اهداف این سازمان قرار دارد. به همین دلیل همکاری خود را با شرکت سپنتا سیستم آغاز نمود و با راه اندازی سامانه تکریم ارباب رجوع جهت تسریع پاسخ به درخواست های ارباب رجوع و سامانه 137 شهرداری با درگاه های تلفن گویا ،پیامک ، وب و .... سیستم اتوماسیون اداری  خود را ارتقاء بخشیده است . شرکت سپنتا با بکارگیری نیروهای متخصص و تکنولوژی روز توانسته است سامانه جامع مدیریت مراکز تماس خود را در بستر وب و VOIP با قابلیت مدیریت کلیه درگاه های ورودی از قبیل پیامک، پست الکترونیک، وب سایت، مکاتبات،و تلفن گویا طراحی و تولید نماید.
سامانه 137 با هدف ایجاد زمینه برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهری و هدایت رفع مشکلات و معضلات شهری و مدیریت غیر مستقیم مردم بر شهر و دریافت دیدگاهها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری با رویکرد خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان و ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیرران ارشد در شهرداری انزلی راه اندازی گردید و جایگزین مراجعات حضوری شهروندان و اینکه شهروندان بدون مواجه با هرگونه انتظار و خواسته ای از سوی مبدا اجرایی و بدون منت به خواسته های شهری خود خواهند رسید.