سامانه جامع شکایات سپنتا در شرکت مدیریت منابع آب ایران

با توجه به همکاری های چندین ساله شرکت مدیریت منابع آب ایران و شرکت مهندسی سپنتا و در فاز دوم و تکمیلی ، سامانه جامع شکایات سپنتا (تکریم ارباب رجوع) به صورت کامل و با استفاده از درگاه های مختلف راه اندازی و عملیاتی شد.

از خصوصیات ویژه این سامانه می توان به موارد زیر اشاره نمود :

• قابلیت ثبت و پیگری شکایات از طریق تلفن گویا

• قابلیت پیگیری شکایات از طریق پیامک

• قابلیت ثبت و پیگیری از طریق وب کیوسک

• قابلیت ثبت و پیگیری از طریق پرتال شرکت

• همگون و یکپارچه با سازمان الکترونیک فرزین آی کن

• قابلیت گزارش گیری بر عملکرد پرسنل

• پوشش شکایات تمام آب منطقه های کشور به صورت یکپارچه

• و ده ها ویژگی دیگر

در پایان از عنایات و توجه مدیران و کارشناسان شرکت مدیریت منابع آب ایران به ویژه آقایان مهدوی فر ، دانشگر ، اسماعیلی و سرکار خانم مهندس اسلامی تشکر و برای کل مجموعه ، توفیق و سلامتی روز افزون را از خداوند خواستاریم.