فروش ویژه محصولات نرم افزاری شرکت سپنتا - طرح جشنواره نوروزی


همزمان با نزديك شدن به ایام نوروز و انتهای سال 1399، شرکت سپنتا سیستم در نظر دارد در راستاي ارج نهادن به مشتريان گرامی، با افتخار سازمان‌ها، صنايع و شركت‌ها را به حضور در جشنواره فروش نوروزی محصولات خود دعوت نمايد.

جزییات طرح :

· سامانه های نرم افزاری شرکت سپنتا ( سامانه فکس پیشرفته ، سامانه تلفن گویای پیشرفته ، سامانه پیامک پیشرفته ، سامانه جامع شکایت و بازرسی، میز خدمت و سامانه تکریم ارباب رجوع) با 20% (بیست درصد) تخفیف ویژه خرید نقدی ، ارائه خواهند شد.

· در صورت خرید نقدی سامانه فکس پیشرفته سپنتا ، علاوه بر تخفیف فوق ، پنل تحت وب و پیشرفته فکس سپنتا نیز با 40 درصد تخفیف ارائه خواهد شد.

· در صورت خرید نقدی سامانه فکس پیشرفته سپنتا ، علاوه بر تخفیف فوق ، رابط کاربری فکس سپنتا (API) نیز با 40 درصد تخفیف ارائه خواهد شد.

· مدت اعتبار جشنواره از ده بهمن تا پايان اسفند ماه 1399 است و قابل تمدید نمی باشد.

· خريد نقدي، خريدي است كه حداكثر تا 15 روز كاري پس از تاييد پیش فاکتور و پيش از تحويل بسته نرم‌افزاري، وجه آن پرداخت گردد.

· اين طرح براي خريدهاي تأييد شده در بازه زماني مذکور اعتبار دارد و شامل توافقات و پیش فاکتورهای قبل و بعد از این تاریخ نخواهد شد.

 

لذا خواهشند است برای تکمیل فرآیند خرید و کسب اطلاعات بیشتر ، فرم درخواست دمو را تکمیل و یا با شماره های  موجود در وب سایت تماس حاصل فرمایید

09127165118
09120266517

02188856837

داخلي 19 و 17