راه کارها و خدمات سپنتا برای مقابله با ویروس کرونا

همزمان با گسترش ویروس کرونا و انتشار سریع آن در سراسر جهان، دستورالعمل های قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی در دستورکار اکثر شرکت ها و سازمان ها قرار گرفته و همین امر موجب شده است تا بسیاری از سازمان ها بدنبال راهکارهایی برای انجام وظایف کارکنان بصورت دورکاری باشند. از طرفی برخی پا را فراتر نهاده و بر آن شدند تا از تردد غیرضروری ارباب رجوع و مشتریان نیز در سازمان خود جلوگیری کرده و برخی از خدمات را بصورت غیرحضوری به ایشان ارائه نمایند.

چنین تمهیداتی می توانند نه تنها بعنوان روش هایی مطمئن و موثر برای کنترل و کاهش شیوع ویروس کرونا در این دوران در نظر گرفته شوند ؛ بلکه می توانند در ایام پساکرونا ، به افزایش کیفیت و بازدهی سازمان و جلب رضایت ارباب رجوع نیز منجر شوند.

به این موضوع توجه نمایید که دورکاری درواقع روشی برای سازماندهی و انجام کار در مکانی غیر از محل استقرار سازمان، با استفاده از تکنولوژی های اطلاعات و ارتباطات (مانند رایانه، اینترنت، پست الکترونیک، تلفن همراه، تلفن ثابت، پیامک، فکس و ...) می باشد که استقرار چنین فرآیندی در سازمان، موجب انعطاف زمانی و مکانی در انجام وظایف و فعالیت های کارکنان و همچنین ارائه خدمات به ارباب رجوع می گردد.

 

آمارها نشان می دهند که سازمان ها با شتابی فزاینده در حال حرکت به این سمت بوده و دورکاری و ارائه خدمات غیرحضوری به ارباب رجوع، آینده دنیای کسب و کار است؛ اما اجرای آن به جسارت و اطمینان بسیار زیادی نیاز داشته و یکی از مهمترین تصمیمات در طول عمر کسب و کار نیز به شمار می رود.

 

حال شرکت مهندسی سپنتا سیستم با بیش از 17 سال سابقه فعالیت و ده ها سامانه فعال و غیرحضوری ارائه خدمات در سازمان ها و شرکت های بزرگ و کوچک، همچون وزارت امور خارجه ، فولاد مبارکه اصفهان،  مدیریت منابع آب ایران، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، دانشگاه های علوم پزشکی کشور  ، شهرداری ها ، سازمان محیط زیست کشور ( بیش از 250 مشتری )  و  همچنین دارا بودن محصولات نرم افزاری  همچون سامانه فکس پیشرفته سپنتا ، سامانه پیامک پیشرفته سپنتا ، سامانه تکریم ارباب رجوع (میز خدمت) سپنتا ، سامانه تلفن گویای پیشرفته سپنتا ، اتوماسیون اداری و ... آماده ارائه مشاوره و راهکارهایی متناسب با سازمان شما، و پیاده سازی و فراهم نمودن بسترهای ارتباطات  درون و برون سازمانی از طریق درگاه های گوناگون مانند وب، تلفن گویا، پیامک، پست الکترونیک و حتی فکس می باشد.

 

شمای گرافیکی میز خدمت

برخی از این خدمات به شرح زیر می باشند :

  1. راه اندازی اتوماسیون اداری و سازمان الکترونیک در شرکت ها و سازمان ها
  2. راه اندازی میز خدمت غیر حضوری
  3. راه اندازی سامانه ثبت و پیگیری مکاتبات مردمی
  4. راه اندازی سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات
  5. راه اندازی سامانه ثبت و پیگیری درخواست ملاقات با مدیران سازمانی
  6. راه اندازی سامانه دریافت گزارشات مردمی
  7. راه اندازی سامانه ثبت نظرسنجی و دریافت انتقادات و پیشنهادات
  8. راه اندازی سامانه 137 شهرداری ها

    در نهایت امید است با انجام فعالیت های پیشگیرانه و رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین بهره بری از ابزارهای نرم  افزاری موجبات حفظ سلامتی خود و عزیزانمان را فراهم سازیم

    با آرزوی سلامتی و شادابی شما - سپنتا سیستم

     تکمیل فرم درخواست دمو  و جلسه